Vyhledávání článků

Wars Project 2014 – fight on hill and circuit

Sobota 7.6.2014 Hradiště 4km krásná trať a další boj vozů do vrchu v rámci KP 2014. Středa 11.6.2014 a netradiční termín Mezinárodního mistrovství Carbonia Cup 2014 . . . Začnu tedy postupně . . .

TZ 2014 hradiste a cc most

Po velké pauze, kdy nám pracovní povinnosti, oprava auta po požáru nedovolily účast na několika podnicích jak do vrchu, tak i na okruzích . . .

RTT race team se Subaru Impreza RTT WRC, Wars Project 2014 s vozy Mitsubishi Lancer EVO FFR, Škoda Octavia DTM a Autoexpres Litvínov se superrychlou Octavií KTCR byli připraveni na fighty . . . Jo, zapomněl jsem málem na našeho benjamínka Godzzillu , je to nějaký ten japonec s 600PS . . .

Díky partnerům, sponzorům a přátelům: RTT.cz, Autodílylitvínov.cz, Autopodbořany.cz, RedBull, William art s.r.o., Qwert, Eqx.sk, APmotorsport, Sport 5, GripTv, Magic Planet, Motormix, Rallyinzert.cz, Rallybazar.sk, Ceskeokruhy.cz, Restart, TROST, Moet, Zacapa Ron, Piloxing, GP racing Shop, Kalmar, Wars by Coperfield, Chickee photography & Shark pictures

We supported : Ben Cristovao – Championship music . . .

Se mohlo v pátek 6.6.2014 zakotvit a rozvinout základnu na Hradišti. Kam dorazilo Subaru a Mitsubishi . . . setkání se všemi bylo skvělé a díky skvělé kuchyni Petra a Blanky, jsme se hezky posilnily, což se v sobotu fakt hodilo . . . Ruda, Vláďa, Luděk a Tom se skvěle starali o auta a piloty celou sobotu . . . Úkol zněl jasně : nepustit nikoho na bednu a poprat se mezi sebou o příčku nejvyšší.

Tak jsme ráno před prvním tréninkem jeli ohřát autíčka a . . . Subaru v poho , Petr spokojen, zato Jirka bohužel po příjezdu na základnu všem oznámil, že Myšák má nějaký problém, který musí vyřešit náš ladič Mick Kehl, čímž ho zdravíme do Číny a těšíme se až bude vůz optimalizován . Tak už to vypadalo, že půlka teamu jede domů. Díky vstřícnosti a splnění požadavků organizátora bylo povoleno místo Myšáka startovat s civilním Nissanem o váze 2 tun s 600 PS – ano, Godzzilla šla neplánovaně do akce . . .

Petr od počátku plnil roli favorita a časy pod 2:08 v tréninku dokázal zajet v závodě 2:06. Godzilla dokázala k překvapení všech Petrovi zdatně sekundovat a tak piloti drželi double ve třídě a jen v absolutním se mezi nás neustále tlačil Ivo Král s neskutečně rychlýma rukama na Kitovém Golfu . . .   V závěrečné jízdě musel Petr zajet čas pod 2:06,40 aby mohl pomýšlet na vítězství . . . celý team včetně v 3. jízdě nestartujícího Jirky s Godzillou stáli u lifetimingu a Petr to dokázal 2:05,62, nejenže zvítězil ve skupině, ale tímto časem smazal i Královo náskok a Petr Pašek s Imprezou vybojoval i 1.abs

Super Víkend . . . Díky všem . . .A pojďme na okruhy

Mezinárodní mistrovství Carbonia Cup středa 11.6.2014 autodrom Most

TZ 2014 hradiste a cc most2

In action is Škoda :-D ,

V první řadě obrovské díky a pochvala před nastoupenou jednotkou našemu šéfmechanikovi, mozku který na nás dohlíží, vše řídí co se týče našich strojů Jendovi Mikšátkovi – našenu svatému Coperfieldovi by Wars Most . . . To co dokázal za poslední měsíc je z jiné planety . . . THkx :-D

Pepovi, Tomovi, Jardovi a Pavlovi díky za logistiku, přípravu a za občasný nervy . . . . díky bratrům Lysákům za podporu a skvělé osvěžení dortíky, Kino Cafe Most za skvělou zásobu chlazených nápojů a koktejly pro naše hosty . . . For Support Blance a Petrovi z RTT, že nás přijeli i ve svém nabitém

harmonogramu potěšit svojí energií a … vy víte :-D, velké díky Wernerovi a Eve Smejkalové z Autoexpres Litvínov

TZ 2014 hradiste a cc most3

90 vozů značek Ferrari,Ultima,Porsche,BMW opět slibovala velký fight pro naše Škodověnky které startovaly v obou divizích A a A+. Vítek s Octaviií KTCR EVO III absolovoval tréninky bez potíží a v kvaalifikaci zajel fantastické 1.místo ve skupině A8 a 4.čas absolutně , což někteří soupeři při řazení na startovní rošt závodu mírně řečeno nechápali :-D . . . Jirka s DTM v divizi A do 2000ccm byl papírovým favoritem, ale chtěl získat i absolutní vítězství, což se mu v kvalifikaci rozhodl znepříjemnit s mnohem silnějším a rychlejším vozem BMW Cup- Jan Semlbauer , který dokázal vyjet poleposition . . dle vyjádření Jirky „ strašně moc se těším na souboj s klukama“ . . . Ale začněme Vítkem, ten po skvělém startu dokázal udržet pozici a i mnohem silnější vozy neměly v šikaně šanci a Vítek ač pronásledován triem – Corvetta, Renault Megane Trophy a BMW Michal Petrů, dokázal odolávat a postupně začal stahovat třetí v asbolutním pořadí Porsche GT3. V 8 kole náhle Vítek bez zjevné příčiny svůj vůz odstavil a bylo po ptákách . . . Dle jeho vyjádření došlo k přehřátí brzdového systému, tak nechtěl riskovat potíže a i přes velké zklámání raději nepokračoval . . .

Divize A . . . 25 vozů v šiku najíždí na letmý start , kdy první je BMW Jan Semlbauer, druhá Octavia našeho Jirky, třetí skvělý Renault Clio atd . . . padla zelená a je odstartováno, bok po boku na rovince do první šikany a tady se ukazuje síla nervů, průjezd šikanou a Octavia jde ihned do vedení . . . pak už jen asfalt, asfalt . . jak říká náš nový video mág Shark, se svými skvělými asistentkami. Auto vydrželo, benzín nedošel a tak systémem start – cíl, si vyjel již letošní druhé vítězství ze dvou závodů Jirka s Octavii II DTM . . . Po dojetí došlo k vážení vozu s pilotem ( 1158kg ) a mohlo se slavit . . . Jupíííí.THKx

We supported : Ben Cristovao – Championship music . . .

Next race 21-22/6/2014 Bečov nad Teplou a 23/7/2014 Lausitzring

Odkazy na video

http://www.youtube.com/watch?v=Rm8L2gj6mO8

http://www.youtube.com/watch?v=kwdkM_NVKZU

http://www.youtube.com/watch?v=qW1gvJDOr1w

 

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.