Vyhledávání článků

Wars pilot team - coaching Subaru RTT a Mitsubishi Auto Myslivec Podbořany

 

Bečov nad Teplou, rychlost , nová technika, restriktor a dlouhá pauza od posledního svezení . Tak by se dala charakterizovat další superakce Krušnohorského poháru 2013, který se odehrál ve dnech 15 – 16.6.2013 . . .

TZ RTT a AMP1

Petr Pašek : Subaru RTT fungovalo po přestavbě skvěle a i když se vlastně učím jezdit s úplně jiným autem, tak jsem si po dlouhé době opět závody užíval! Motor, převodovka i elektronika fungovala dokonale a snažím se sžít s tím co auto umí. Bohužel se ukázalo, že i původní podvozek vyžaduje zásah a tak se chystáme na změny na podvozku a pak už jen testovat a testovat a jezdit a jezdit…..abych dokázal plně využít potenciálu Subaru. Nicméně první svezení po roční přestavbě a rovnou mezi špičkou je opravdu potěšující a hlavně motivující do budoucna. Jirko, Vláďo, Honzo a Rudo - díky !!!.

Vláďa Myslivec seděl ve svém Mitsubishi naposledy loni v říjnu. Vzhledem k předpisům FAS dostal jeho rallyeový Myšák restriktor 32mm a tak disponoval nekopcovým výkonem 280PS. Neměl moc šancí proti o až 200PS silnějším vozům . . . No nic . . . V pátek jsme se rozložili na letišti nad Krásnem a jali se připravovat taktiku na sobotní race . . . Zacapa byl výborný rádce :-D

Sobota 15.6.2013 na startu 43 posádek, 2 měřené tréninky, 3 závodní jízdy, kdy ta nejhorší se škrtá.

Petr se Subaru a Vláďa s Myší šli na to . . . a jeli pěkně chlapci, technika fungovala a časy tlačily směrem dolů . . . Rozdíl 0,3s v součtu 2 jízd . . . Vláďovo jízda s navigátorem Luďkem Mandíkem s pouze 280 PS byla korunována 2.místem absolutně a Petr se Subaru tvrdě vydřel 3.místo absolutně.

Neděle 16.6.2013 na startu 35 posádek a stejný scénář jako v sobotu. Jen souboje byli těsnější, auta rychlejší a naši chlapci to měli mnohem těžší. V trénincích to vypadalo na obhájení sobotních umístnění. To co předváděl Vláďa Myslivec byla překrásná, dravá a přesto čistá jízda. Korunovaná nejlepším časem závodního víkendu a obhájením 2.místa absolutně. Petr zkoušel jiná nastavení ECU a to se samozřejmě projevilo i na koncentraci. Kdy první jízdu zajel opět 3.abs čas, ale v dalších mu v součtu 2 jízd soupeř nadělil 1,5s a Petr se tím odsunul na nepopulární bramboru jak ve skupině, tak i absolutně . . . Přesto to nebral jako neúspěch, protože dokázal odrazit útoky matadorů kopcových soutěží a velmi těsně uhájil svoji pozici.
Shrnutí : 1- Myslivec a 2- Pašek . . . Jirko, Vláďo, Honzo a Rudo - díky !!!.

TZ RTT a AMP2

Photo a text : Wars Pilot team a Jiří Stránský

 

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.