Vyhledávání článků

JéTéčku v Příbrami nebylo přáno

 

jtrt-logo-225x44
Závěr letošního šampionátu Mezinárodního mistrovství ČR v automobilových soutěžích obstarala tradičně Rally Příbram. Do středočeského podniku odstartovaly i dvě posádky JT Říha Group Rally Teamu.
Stejně tak jako v celé letošní sezóně usedl do Subaru Impreza WRX STi N14 Tomáš Růžička, po jehož boku se pravidelně objevuje zkušený matador Jaroslav Novák. Posádka se vyšvihla po třetí erzetě až na čtrnácté místo v absolutním pořadí, ale pak ve čtyřce ji bohužel hodně zbrzdil defekt pneumatiky. Dvěma následnými časy těsně za hranicí první desítky se pomalu začínala zase dvojice Růžička – Novák vracet zpět do bojů o čelní umístění. Všemu ale učinila přítrž technika a bílomodré subaru cíl nespatřilo. „Začátek byl z našeho pohledu poněkud vlažný, obzvláště pak druhá erzeta byla hodně pomalá. Pak jsme se ale rozjeli, nicméně ve čtyrce jsme chytili pro změnu defekt a bohužel ihned po startu vložky.
subaru

To znamenalo velké zdržení a v podstatě jsme už pak nemuseli sledovat až tak moc průběžné umístění. To nás paradoxně zrychlilo, ale v šestém testu auto náhle ztratilo výkon. Nevěděli jsme, co se stalo a po konzultaci s hlavním mechanikem jsme se rozhodli raději dojet do servisu, než riskovat nějaké vážné poškození motoru. Po prohlídce auta jsme zjistili, že se nám ucpal katalyzátor. Tato sezona je pro nás opravdu smolná. Po Barumce, kdy do nás narazilo civilní auto, jsme odstoupili i v Příbrami. No už aby byla za námi. Ještě nás čeká domácí sprint na Vsetíně, kde bychom se rádi objevili a úplným závěrem pro nás bude Mikuláš Rally Slušovice,“ prozradil plány s koncem sezony Tomáš Růžička.
Rally Příbram by se dala nazvat téměř domácím závodem Zdeňka Pokorného. Pilot, který je známý svým rozevlátým divácky líbivým stylem, si tentokrát vedle sebe posadil neméně známého Jirku Skořepu. Po opatrnějším začátku se nově sestavená posádka využívající služeb Mitsubishi Lancer EVO IX začala sžívat a byl z toho dokonce až patnáctý absolutní čas v šestém testu. Radost ale netrvala příliš dlouho, protože se hned v následujícím testu poškodilo zavěšení zadního kola. „Po komplikacích, které jsme měli na počátku soutěže s vozem, jsme se nějak rozjeli k lepším výsledkům. Dokonce se nám podařilo zajet i patnáctý čas v absolutním pořadí, což je fantastické. Pak nám ale upadl závěs zadního kola a bylo po nadějích.
lancer

Za posun dopředu vděčím především spolujezdci Jirkovi Skořepovi, který mi ukázal, jak moc je rally o spolujezdci. Odstoupení mě hodně mrzelo, ale je třeba dívat se dál. Teď máme před sebou ještě závěrečný rallysprint na Vsetíně, kde bych měl usednout do svého Subaru Impreza N12 a úplným a završením sezony pro mě bude Pražský Rallysprint. Tam bych měl ale pilotovat mladší model N14,“ těší se na závěr sezony Zdeněk Pokorný.
Práce v JT Říha Group Rally Teamu teď běží na plné obrátky, protože na programu je finálový sprint letošní sezony a hlavně domácí podnik PSG Partr Rally Vsetín. Zde se JéTéčko ukáže v plné zbroji, takže se na nás přijďte podívat a fandit nám. Těšíme se!

tisková informace

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.